Thursday, June 16, 2011

suka & duka

oyeaahhh....
seminggu selepas brtdy, terasa suka dan duka...
suka kerana aq dapat jauhkan diri dari geng aq yang memang dah plan sebulan awal semata-mata nak kenakan aq ( sape lagi..fiq & zue laaa..)...
dan duka sebab aq dah berjauhan dengan adik kesayangan aq...=(
urrmm...kami tak pernah berpisah, tiba-tiba kami berpisah??? memang pelik sanggat..=(
barang aq selalu habis sebab dia selalu guna, sekarang ni, rasa lambat sanggat-sanggat habisnya...urrmm...=(

huhuhu...tak pe la...harap adik aq dapat jaga diri dia kat sana..

~16 june~
aq bersihkan bekas hamster aq,boy & grlz | comot boy & comot grlz...
comel sanggat-sanggat...
geram pun ada...
lepas kemas kan bekas, aq mandi kan hamster aq..
lepas mandi,aq keringkan lah badan hamster aq tu...
boy n grlz memang pantang kalau dapat keluar kandang...
agresif semacam...lepas keringkan badan hamster-hamster aq,
apa lagi,terus masok rumah la dieorang...(macam-macam bunyi aq dengar.)
tapi tak bunting-bunting pun lagi...

No comments:

Post a Comment