Saturday, December 11, 2010

mandi hujan!

hari ini aku pergi stdy dengan kawan-kawan aku..( siapa lagi, fiq and wan la.. zue tak dapat folow sebab ada hal..)
ermm.. kami pergi stdy dekat libry..( wah, baik gitu stdy hari sabtu..:P )
hehehe... lepas stdy kami pergi la makan dekat kedai mamak..
lapar punya pasal, dengan limau yang nak perah dekat mee goreng pun boleh terpelanting..( hehehe.. malu giler ciot!! )
then, lepas makan kami pergi jusco.. cian dekat si capang punya pasal aku naik la bas dengan dia..
wan, naik moto sorang-sorang tunggu dekat jusco..
ermm.. tak sampai 5 minit dalam bas, hujan turun lebat giler!
bas yang turun kan kami pulak, jaoh pulak tu..
adoi!! lenjun la apa lagi..
nasib aku pakai sweter, kalau tak, dengan aku sekali basah kuyup..
tapi kami sampai jugak okey dekat jusco..
hehehe...
wan yang tersadai dekat kedai makan pulak, sampai dekat jusco lepas 15 minit kami sampai..
sebelum balik, kami lepak-lepak dulu..
huhhuhu..memang memenatkan...

No comments:

Post a Comment