Thursday, November 11, 2010

hari yang seronok sangat...huhhuhu

ermm.. hari yang seronok sangat hari ini kerana hari ini aku sudah berbaik semula dengan abang aq.. hehehe... tadi dalam kelas, dia datang pujuk aku.. ahahaha.. yang aq x pahamnya, kenapa la aku boleh nangis depan dia?? (adoi, malu giler!! ) ermm..
apa pun, kami sudah berbaik semula.. emm.. bukan apa, aku sayang sangat persahabatan aku dengan  kawan-kawan aku.. so, kalau boleh aku nak persahabatan aku dan kawan-kawan kekal sampai bila-bila.. aminn!!
eh,lupa pula.. tadi aku buat oral BI.. ahahaha!
kelakar giler aku bila kena cakap depan kawan-kawan..
dah la tu, aku boleh buat selambe kera aku pula.. ayat aku, tak payah cakap la..
( lintang pukang habis! ) mana tak nya, buat oral hari ini, dapat skrip hari ini jugak..
ha! ambik la kau.. hehehe... aku pun satu, dah dapat skrip dulu bukan nak hafal..
kan dah kena.. nasib okey!
hahaha...
then, silat pulak, ermm.. banyak main dari buat.. ish3!!
tak tau la apa nak jadi..
penyarah aku  just geleng kepala je la..
mana tak nya, dapat anak murid yang baik sangat macam aku kan..
hahaha..( baik la sangat,eh! noty k.. ) 
tapi apa yang aku tau, mulai hari ini, aku akan berlajar sungguh-sungguh untuk final yang akan datang.. amin!!

No comments:

Post a Comment